محل تبلیغات شما


امروز میخواهیم نقش CRM در بازاریابی فروش را بررسی کنیم و دریابیم که وجود یک CRM در حوزه ی تبلیغات و بازاریابی فروش چه کمکی به ما می کند . ومأ بازاریابی و تبلیغات جهت فروش خدمت یا محصول صرفأ به این معنی نیست که شما گوشی تلفن خود را برداشته و با افراد مختلف تماس گرفته و محصول یا خدمت خود را معرفی کنید. بزرگترین اشتباه در امر بازاریابی که عمومأ اکثر افراد مرتکب میشوند این است بدون استراتژی مشخص نسبت به هدف خود پیش بروید

  • یک استراتژی نوین برای کسب و کار شما
  • در حالت عادی شما برای بازاریابی و فروش از روش های رایج و روزمره که عمومأ برای هر کسب و کاری یکسان است استفاده میکنید
  •     ارسال پیامک تبلیغاتی
  •     بازاریابی تلفنی
  •     بازارابی حضوری و معرفی محصول با خدمت
  •     تبلیغات در فضای مجازی (سایت ها و شبکه های اجتماعی)

    و .

این نوع بازاریابی ها اشتباه نیستند اما اگر به شیوه ی درست اجرا نشود نه تنها فروش شما را افزایش نمیدهد بلکه تأثیر منفی نیز به همراه خواهد داشت به عنوان مثال یک پزشک عمومأ نیازی به تجهیزات ساختمانی ندارد پس محصول شما برای آن پزشک صرفأ یک مزاحمت تلقی میشود و از طرفی هزینه و زمانی که شما برای معرفی محصول یا خدمت خود صرف کردید از بین رفته است . زمانی که دیگر باز نخواهد گشت . هزینه ی حقوق و دستمزد ، تبلیغات ، آبونمان ، اجاره محل کار ، ایاب و زهاب و بیمه و . که دیگر بازگشتی ندارد . حال را حل چیست ؟

زمانی که شما از یک سیستم یا یک راه حل به عنوان رهبر و هدایت کننده ی کسب و کار خود استفاده میکنید در واقع برای کسب و کار خود یک استراتژی مشخص کرده اید پس شما در تاریکی حرکت نمی کنید . وجود یک سیستم در قالب CRM میتواند عملکرد تک تک کارکنان واحد شما را در هر لحظه و در هر مکان بر اساس پارامترهای مختلف مشخص کند . اینکه شما طی یک نمودار در یک نگاه متوجه شوید که کدام محصول یا خدمت شما فروش موفق تری داشته و یا اینکه کدام یک از پرسنل فروش شما نسبت به بقیه افراد موفق تر عمل کرده قطعأ برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

حال با فرض اینکه یک CRM در کسب و کار شما به طور صحیح پیاده سازی شده و در حال استفاده است ما میخواهیم یک بازاریابی فروش خدمت یا محصول جدید را انجام دهیم . در این حالت ابتدا یک گزارش از سیستم تهیه میکنیم که با توجه به دسته بندی و گروه بندی افراد و بانک اطلاعاتی که در دست داریم محصول یا خدمت در دست مناسب کدام جامعه از افراد میباشد ، چه نوع بازاریابی بالاترین مقدار بازدهی را دارد و . حال زمانی که شما مدیریت شده بازاریابی را انجام میدهید در واقع در زمان و هزینه ی خود صرفه حویی کرده اید و در کمترین زمان و هزینه با یک هدف مشخص در امر بازاریابی بازدهی مناسب را داشته اید .

امیدوارم که تا این لحظه به این نتیجه رسیده باشید یک وجود یک CRM در کسب و کار شما چقدر دارای اهمیت است .


 

نقش CRM در بازاریابی فروش

تعهد سازمانی چیست؟

چگونه یک جلسه فروش موثر داشته باشیم؟ نرم افزار CRM نقشی دارد؟

یک ,بازاریابی ,محصول ,خدمت ,کسب ,کار ,کسب و ,crm در ,و کار ,یا خدمت ,محصول یا

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Thomas's info afriselti عربی ، قرآن ، پیام آسمانی آب و خاک عرشیـــــــــــــا ریاضــــــــــــی Cameron's page wingmumeve Margaret's page subcrutpgeapi moonriverteam